04/23/2025 | VACATURE ALLROUND CONTROLLER M/V (32 uur)

Werken bij Waldner Benelux BV betekent werken in een internationaal georiënteerde onderneming met haar hoofdkantoor in Zuid-Duitsland. In de Benelux richten wij ons vooral op de inrichting van professionele laboratoria en de wetenschapslokalen (BiNaSk) van scholen.

 

Onze klanten zijn o.a. middelbare scholen en toonaangevende bedrijven in; de chemische, farmaceutische en voedingsmiddelenindustrie, alsmede onderzoeksafdelingen van Universiteiten.

Ter versterking van het Benelux-team in Eersel, zijn we op zoek naar een:

ALLROUND CONTROLLER M/V (32 uur) 

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging in een technisch commerciële omgeving? 
Dan ben jij wellicht onze nieuwe collega!

Wat wij bieden:
•  Een zeer brede en veelzijdige financiële rol met verantwoordelijkheden als; accounting, financial control en HR-taken.
•  Het zelfstandig uitvoeren van de financiële administratie (boekingen, betalingen, facturatie e.d.).
•  Verder door ontwikkelen en optimaliseren van de financiële administratie, inclusief de daarbij horende processen en procedures.
•  Verzorgen van de periodieke rapportages, voorbereiden van jaarrekeningen en jaarrekeningdossiers.
•  Verzorgen en voorbereiden van BTW, VPB en inkomstenbelasting aangiftes.
•  Het voorbereiden van de salarisadministratie voor het externe administratiekantoor.
•  Verantwoordelijk voor de personeelsadministratie.
•  Aanspreekpunt voor financiële vragen vanuit het moederbedrijf in Duitsland.

Kortom: een veelzijdige financiële baan met veel afwisseling in een internationale omgeving!

Beschik jij over: 
•  Afgeronde financiële of bedrijfseconomische opleiding op HBO-niveau.
•  Enkele jaren ervaring op een financiële afdeling.
•  Een integere en discrete instelling, welke vanzelfsprekend een vereiste is.
•  Zorgvuldigheid, scherp oog voor detail en een sterk signalerend vermogen.
•  Uitstekende kennis van en ervaring met Microsoft-Office, met Excel in het bijzonder.
•​  Ervaring met ERP-systemen. 
•  ​Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Duits is een pré.

Wat maakt werken bij Waldner Benelux zo aantrekkelijk:
•  Veel vrijheid in het uitoefenen van je taken 
•  Werken in een internationale organisatie met toekomstperspectief
•  Goede cursus- en opleidingsmogelijkheden 
•  Een informele werksfeer 
•  Aandacht voor een goede balans tussen werk en privé 
•  Flexibele werktijden en de mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken
•  Goede secundaire arbeidsvoorwaarden 

Heb je interesse en wil jij deel uitmaken van een leuk team binnen een sterk groeiend bedrijf? Reageer dan op deze vacature en stuur je CV naar: info@waldner-benelux.nl

Voor vragen over deze vacature kun je vrijblijvend contact opnemen met Fred Nijpjes: 085-0402930

 

Contact
Back to top