09/05/2024 | VACATURE ALLROUND CONTROLLER M/V (32 uur)

Werken voor een multinational, maar toch in een omgeving met korte lijnen en veel vrijheid? Als jij financieel onderlegd bent, is dit je kans. Want wij hebben ruimte voor een Allround Controller. Je komt te werken voor een internationale onderneming die zich in de Benelux concentreert op de inrichting van professionele laboratoria en de wetenschapslokalen (BiNaSk) van scholen. Wij werken voor toonaangevende bedrijven in de chemische, farmaceutische en voedingsmiddelenindustrie en onderzoeksafdelingen van Universiteiten. Wil jij hier deel van zijn? Solliciteer dan direct.

Ter versterking van het Benelux-team in Eersel, zijn we op zoek naar een:

ALLROUND CONTROLLER M/V (32 uur) 

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging in een technisch commerciële omgeving?  Dan ben jij wellicht onze nieuwe collega!

Wat wij bieden:
•  Een zeer brede en veelzijdige financiële rol met verantwoordelijkheden als; accounting, financial control en HR-taken.
•  Het zelfstandig uitvoeren van de financiële administratie (boekingen, betalingen, facturatie e.d.).
•  Verder doorontwikkelen en optimaliseren van de financiële administratie, inclusief de daarbij horende processen en procedures.
•  Verzorgen van de periodieke rapportages, voorbereiden van jaarrekeningen en jaarrekeningdossiers.
•  Verzorgen en voorbereiden van BTW, VPB en inkomstenbelasting aangiftes.
•  Het voorbereiden van de salarisadministratie voor het externe administratiekantoor.
•  Verantwoordelijk voor de personeelsadministratie.
•  Aanspreekpunt voor financiële vragen vanuit het moederbedrijf in Duitsland.

Kortom: een veelzijdige financiële baan met veel afwisseling in een internationale omgeving!

Beschik jij over: 
•  Afgeronde financiële of bedrijfseconomische opleiding op HBO-niveau. 
•  Enkele jaren ervaring op een financiële afdeling. 
•  Een integere en discrete instelling, welke vanzelfsprekend een vereiste is.
•  Zorgvuldigheid, scherp oog voor detail en een sterk signalerend vermogen.
•  Uitstekende kennis van en ervaring met Microsoft-Office, met Excel in het bijzonder.
•​  Ervaring met ERP-systemen. 
•  ​Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Duits is een pré.

Wat maakt werken bij Waldner Benelux zo aantrekkelijk:
•  Veel vrijheid in het uitoefenen van je taken 
•  Werken in een internationale organisatie met toekomstperspectief
•  Goede cursus- en opleidingsmogelijkheden 
•  Een informele werksfeer 
•  Aandacht voor een goede balans tussen werk en privé 
•  Flexibele werktijden en de mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken
•  Goede secundaire arbeidsvoorwaarden 

Heb je interesse en wil jij deel uitmaken van een leuk team binnen een sterk groeiend bedrijf? Reageer dan op deze vacature en stuur je CV naar: administratie@waldner-benelux.nl

Voor vragen over deze vacature kun je vrijblijvend contact opnemen met Fred Nijpjes: 085-0402930

 

Contact
Back to top